Sunday, March 20

tentang sesuatu

sehalus-halus pasir ,
manusia dapat meneroka ,
terjumpa jua kehidupan didalamnya :)

tapi sedalam-dalam hati aku ,
hanya aku yang mengerti dimana ,
terselit KEHIDUPAN :)

bukan aku ingin memiliki dia
secara mutlak :)
bukan aku ingin berjalan berdua bersama .
bukan keinginan aku 'ILOVEYOU' disahut mesra 'ILOVEYOUTODEAR'
aatau 'IMISSYOU' dilengkapi dengan 'IMISSYOUTO SAYANG'
bukan aku teringin ,
berpimpin tangan , dibelai manja ,bergurau senda bersama dia
bukan aku ingin ,
die merenung lembut ke arah aku & membisik kata syahdu yang mencairkan sanubari aku :)
bukan jugak aku teringin nak tahu siapa dia , asal dia , tentang sejarah salasilah family die..
bukan aku teringin dihidang 'emas' di depan mata :)
aku jugak tak pernah terfikir untuk menjadi penyempurna hidup dalam kehidupan dia :)

cuma aku teringin die tahu ,
dia kini sudah & sedang memiliki hati & pandangan aku :)

H - aku lebih senang menjadi pemerhati dari jauh daripada berpasangan :)

terima kasih menghadiahkan aku gerak-geri tubuh semulajadi..
bukan untuk menjadi 'sesuatu':)


2 comments:

  1. betol.jadi pemerhati mungkin lagi bagus.but sometimes it may be a little bit hurt i think :)

    ReplyDelete
  2. haha , nak buat mcm mane , lumrah kehidupan luka & terluka ;)
    haha

    ReplyDelete