Wednesday, April 6

kalau dah kerja =.='

for this entry :)
aku takan bermadah hela-hell..haha
sb this time aku nak cerita
hasil 2 bulan yang aku ade :)
besok dah 7.04.11
that's mean , esok dah 3 months aku dah keje :)
first :

 my X2 nokia with 4gb (its not to expensive but okey laa) :)
second :

 mp3 and new speck :)
chakkkkk ! 
baju tuh aku beli sepasang dengan my mum :)
green colour..
and sekarang aku dah pkai jam. nampak tak ? nampak ? :D
itu baru SATU 
hahaha..
its over , selebihnya , aku simpan buat msok u :)
 insyaAllah diberi pintu rezeki untuk aku sambung blaja :)
moga tenang-tenang aku punye borang permohonan & maklumat smpai kat jabatan kemasukan pelajar.aminn :)

1 comment:

  1. hehe, blanje aku bai ! aku balik tampin ni. kalau ko takde no aku, tnye hafiz oke :D

    ReplyDelete